Sök
Stäng denna sökruta.
Min varukorg ( 0 )
Din varukorg är tom
Sök
Stäng denna sökruta.
Min varukorg ( 0 )
Din varukorg är tom

Leveransvillkor

Leveransvillkor för TechFood

Nedan finner du våra leveransvillkor som gäller för alla beställningar. Vänligen läs igenom dem noggrant.

Leveranstid

Leveranstiden för din beställning beror på flera faktorer, inklusive produkttyp, tillgänglighet och leveransadress. Vi strävar efter att behandla och skicka beställningar så snabbt som möjligt.

För digitala produkter: Tillgängliga för nedladdning omedelbart efter att betalningen har genomförts.

För fysiska produkter: Normalt skickas beställningar inom 1-3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits. Leveranstiden kan variera beroende på valt fraktalternativ och kundens leveransadress.

Fraktalternativ

Vi erbjuder flera fraktalternativ för fysiska produkter, inklusive standardleverans och expressleverans. Vid kassan kan du välja det fraktalternativ som passar dig bäst.

Fraktkostnaden beror på valt fraktalternativ, vikt och leveransadress. Fraktkostnaden visas tydligt i kassan innan du slutför din beställning.

Leveransstatus

När din beställning har skickats kommer du att få ett bekräftelsemeddelande via e-post som innehåller spårningsinformation (om tillämpligt). Genom att använda denna information kan du följa din leverans och se när den beräknas levereras.

Fördröjningar och problem

Vi strävar efter att leverera dina produkter i tid, men ibland kan det uppstå fördröjningar eller problem utanför vår kontroll, såsom väderförhållanden, transporter och andra logistiska utmaningar. Om din leverans försenas kommer vi att göra vårt bästa för att informera dig om situationen och lösa eventuella problem så snabbt som möjligt.

Leverans till felaktig adress

Det är kundens ansvar att ange korrekt leveransadress vid beställning. Vi ansvarar inte för leveranser till felaktiga eller ofullständiga adresser som angivits av kunden. Kontrollera noggrant att din leveransadress är korrekt innan du slutför din beställning.

Omleverans och återköp

Om en leverans inte kan levereras på grund av felaktig adress eller andra orsaker utanför vår kontroll, kommer vi att göra vårt bästa för att lösa problemet. Om leveransen returneras till oss kommer vi att kontakta dig för att arrangera omleverans eller återköp enligt våra returvillkor.

Kontakt

Om du har några frågor eller behöver hjälp med din leverans, vänligen kontakta vår kundtjänst på:

 

Techfood.se Kontaktuppgifter

Rulla till toppen